Subject: FW: Artiklid eesti.ee
From: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Thu, 24 Apr 2025 13:55:47 +0300

From: Andra Aedma - MKM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 22, 2025 1:55 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Artiklid eesti.ee

Tere!

Sain teie kontaktid RIAst, et olete erinevate artiklite raames eesti.ee-s 
muudatusi teinud.

Oleme loomas eesti.ee keskkonda infoteenust abiellumisele sarnaselt 
ettevõtte alustamise kontekstis ja analüüsi raames lasime üle vaadata ka 
seotud artiklid.

Saime mõned muudatusettepanekud, mida nüüd teil palume sisse viia või 
valideerida.

Kirjutan MKM-st, ettevõtja digivärava tiimist. Tegeleme tihedalt eesti.ee 
ettevõtja vaatega.

Ettevõtlusvormide võrdlus | Eesti.ee 
<https://www.eesti.ee/eraisik/et/artikkel/ettevotlus/ettevotte-loomine/ettevotlusvormide-vordlus> 
  – antud artiklis sooviksime kaotada ettevõtlusvormide võrdluse, suuname 
nii ehk naa oma infoteenuses äriregistri interaktiivsele võrdlusele. Lisaks 
artiklisse selgelt juurde kirjutada ettevõtluskonto  võimalus kui 
alternatiiv  ettevõtlusvormidele.

Kõigis järgnevates artiklites palume selgelt juurde kirjutada, kas 
dokumendid  tuleb enne ise koostada ja kui mitte, siis kuidas see käib, kas 
on vormipõhjasid jne

Aktsiaseltsi asutamine | Eesti.ee 
<https://www.eesti.ee/eraisik/et/artikkel/ettevotlus/ettevotte-loomine/aktsiaseltsi-asutamine>

FIE-ks registreerimine | Eesti.ee 
<https://www.eesti.ee/eraisik/et/artikkel/ettevotlus/ettevotte-loomine/fieks-registreerimine>

Mittetulundusühingu asutamine | Eesti.ee 
<https://www.eesti.ee/eraisik/et/artikkel/ettevotlus/ettevotte-loomine/mittetulundusuehingu-asutamine>

Osaühingu asutamine | Eesti.ee 
<https://www.eesti.ee/eraisik/et/artikkel/ettevotlus/ettevotte-loomine/osauehingu-asutamine>

Euroopa äriühingu (SE) asutamine | Eesti.ee 
<https://www.eesti.ee/eraisik/et/artikkel/ettevotlus/ettevotte-loomine/euroopa-aeriuehingu-se-asutamine>

Täisühingu ja usaldusühingu asutamine | Eesti.ee 
<https://www.eesti.ee/eraisik/et/artikkel/ettevotlus/ettevotte-loomine/taeisuehingu-ja-usaldusuehingu-asutamine>

Tulundusühistu asutamine | Eesti.ee 
<https://www.eesti.ee/eraisik/et/artikkel/ettevotlus/ettevotte-loomine/tulundusuehistu-asutamine>

Sihtasutuse asutamine | Eesti.ee 
<https://www.eesti.ee/eraisik/et/artikkel/ettevotlus/ettevotte-loomine/sihtasutuse-asutamine>

Välisriigi äriühingu filiaali registreerimine | Eesti.ee 
<https://www.eesti.ee/eraisik/et/artikkel/ettevotlus/ettevotte-loomine/vaelisriigi-aeriuehingu-filiaali-registreerimine>

Äriühingute ühinemine | Eesti.ee 
<https://www.eesti.ee/eraisik/et/artikkel/ettevotlus/ettevotte-loomine/aeriuehingute-uehinemine>

Järgnevas artiklis peaks tasud ümber kirjutama viisil, mis  kasutajale 
eristab tavamenetluse ja  kiirmenetluse olemust. Hetkel ei saada aru,  et 
e-äriregister on kiirmenetlus ja teised  viisid mitte. Lisada siia ka sisu, 
mis  tegevused tuleb peale registreerimist veel  teha, et kasutajal oleks 
protsessist parem  ülevaade.

Ettevõtte registreerimine | Eesti.ee 
<https://www.eesti.ee/eraisik/et/artikkel/ettevotlus/ettevotte-loomine/ettevotte-registreerimine>

Võite ka edasi suunata asjaga tegelevatele inimestele, kui seekord siiski 
vale kontakt sai 😊

Seejärel saame kokku leppida, mis ajaks võiksime need muudatused teie poolt 
saada.

Kõik selleks, et kasutajatel päriselt maksimaalne kasu sealsest infost 
oleks.

Muudetud artiklid edastan ise RIAle.

Parimat